zondag 30 januari 2011

kado doosje


Met Sinterklaas kreeg Annemijn (mijn nichtje van 14 jaar) van Sint oma een bedeltje van Pandora, deze zit natuurlijk in een mooi doosje.
Na het bedeltje aan de armband gedaan te hebben wilde ze het doosje weg doen.
Maar ik viste het weer uit de vuilniszak.
Annemijn zei: wat moet je daar nu weer mee??
Jij kunt ook alles gebruiken.
En ja gisteren heb ik haar deze foto gestuurd en zij schreef van daag terug:
Je hebt er heel wat anders van gemaakt heel leuk geworden.
Daarom dacht ik zet het ook even op mijn blog.

3 opmerkingen:

  1. Hahahah... Annemijn moet nog veel leren van haar tante. Les 1 : gooi nooit iets weg, eerst vragen aan tante Petra of zij het wil hebben. Les 2 : gooi nooit iets weg, tante Petra kan alles gebruiken. Les 3 : gooi nooit iets weg, als tante Petra er niets mee kan, dan zijn er wel andere hobbyisten die er wel wat mee kunnen.
    En het doosje is geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat n leuk doosje zeg :)
    Zo herkenbaar om van alles te recyclen.. hobbyers kunnen alles gebruiken ;)
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog!
    Ik kom hier binnenkort weer langs!

    Groetejs en een fijne week!

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi wat een mooie blog heb je! Erg leuk en dit doosje is ook zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen